Публикатор

Do zadań Wydziału Integracji Społecznej EFS należy wdrażanie Osi Integracja Społeczna RPO WP 2014-2020, oraz działań 7.15, 7.16, 7.17, 7.18, 7.19, w obszarze integracji społecznej FEP 2021-2027, powierzonych WUP jako IP dla tego programu operacyjnego, w tym w szczególności:
  1. Opracowywanie Planów Działań;
  2. Organizowanie procesu naboru projektów, w tym również przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów na realizację projektów;
  3. Dokonywanie oceny proponowanych do realizacji projektów zgodnie z kryteriami stosowanymi w systemie wdrażania Programów, w oparciu o zasady wspólnotowe i krajowe;
  4. Monitorowanie postępów realizacji umów, w tym w szczególności pod kątem wytworzonych produktów i rezultatów;
  5. Bieżąca współpraca z beneficjentami w ramach realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie;
  6. Gromadzenie danych niezbędnych dla zarządzania finansowego, monitoringu, weryfikacji, audytów i oceny;
  7. Prowadzenie elektronicznego systemu monitorowania realizacji projektów, beneficjentów i uczestników projektów;
  8. Opracowywanie rocznej i wieloletniej prognozy wydatków w ramach wdrażanych działań;
  9. Planowanie wydatków i rozliczanie zaangażowania środków EFS;
  10. Prowadzenie rozliczeń finansowych projektów i działań zgodnie z przyjętymi procedurami;
  11. Weryfikacja formalno-merytoryczna wniosków beneficjentów o płatność;
  12. Przygotowywanie wniosków o przelew transz dofinansowania projektów;
  13. Przygotowywanie zbiorczych wniosków o środki EFS;
  14. Zbieranie i przekazywanie do Wydziału Kontroli EFS informacji o nieprawidłowościach, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;
  15. Przygotowywanie sprawozdań i informacji o stanie realizacji EFS z realizacji wdrażanych Priorytetów/Działań oraz Osi/Priorytetów Inwestycyjnych;
  16. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozliczaniu zadań związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programów Operacyjnych EFS w zakresie właściwym dla Wydziału;
  17. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  18. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  19. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  20. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  21. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Europejskiego Funduszu Społecznego materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  22. Sporządzanie umów z beneficjentami, których projekty zostały wybrane do dofinansowania oraz sporządzanie aneksów do umów;
  23. Przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów;
  24. Współpraca przy realizacji spotkań informacyjnych dla beneficjentów i potencjalnych projektodawców we współpracy z właściwymi Komórkami organizacyjnymi Urzędu;
  25. Współudział w pracach związanych z procedurą odwoławczą oraz Komisją ds. rozpatrywania protestów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020;
  26. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów, oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  27. Pupoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału, oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrach;
  28. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  29. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału;
  30. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.

Wydział Integracji Społecznej EFS

Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11

Kierownik Wydziału Katarzyna Olechowska-Sadowska
tel. bezpośredni (17) 74 32 821

Z-ca Kierownika Wydziału Bartłomiej Gotkowski
tel. bezpośredni (17) 74 32 826

Z-ca Kierownika Wydziału Tomasz Kalita
tel. bezpośredni (17) 74 32 826

Pracownicy:

Joanna Cisło
tel. bezpośredni (17) 85 09 216

Ewelina Kawalec
Magdalena Książek
tel. bezpośredni (17) 85 09 217

Anna Uziembło
tel. bezpośredni (17) 74 32 818
 
Katarzyna Brydak
Patrycja Malec

tel. bezpośredni (17) 74 32 823

Katarzyna Homa
Anna Stańczyk
tel. bezpośredni (17) 85 09 220

Paulina Petranik
Małgorzata Komońska
tel. bezpośredni (17) 85 09 221

Małgorzata Jastrzębska
Karolina Dec-Szczybyło

tel. bezpośredni (17) 85 09 255

Katarzyna Wójcik
Dominika Polek

tel. bezpośredni (17) 85 09 271

Małgorzata Pieniążek
Faustyna Kowalska-Kopeć

tel. bezpośredni (17) 74 32 811

Gabriela Maroń
Jolanta Urban
tel. bezpośredni (17) 74 32 824

Magdalena Kopiczak-Stareńka
Mateusz Mazur
tel. bezpośredni (17) 74 32 819

Katarzyna Fura
Katarzyna Sadok-Głasek
tel. bezpośredni (17) 74 32 822

Katarzyna Bobulska
Sylwia Reizer
tel. bezpośredni (17) 74 32 820

Natalia Dydo-Jereczek
Magdalena Hess-Bigus

tel. bezpośredni (17) 85 09 290
 
Aldona Dudek
Dariusz Lewandowski-Socha
tel. bezpośredni (17) 74 32 831

Informacje o publikacji dokumentu